haiawatha.blogspot.com Web analytics

duminică, 21 martie 2010

O floare mare şi portocalie

Azi am primit o floare mare portocalie de la Mikaela. Se cade să o dau mai departe, dar o fac fără să nominalizez, vouă colegilor mei de călătorie, tuturor celor care au rupt fie şi un singur minut pentru a păşi alături de mine!



Aveam dinte pentru premii date între blogări şi continui să am; am zis însă să nu fiu Grinch morocănos, să primesc măcar floare asta mare şi o dau mai departe. Simţiţi-vă liberi să o culegeţi!

Primavară frumoasă şi mulţam de vizită!

(dacă aveţi chef încercaţi Parov Stelar îmi aminteşte de Moby în zilele bune, cu un plus parcă; pe cuvântul meu de hoţ, iertat de data asta de Izabella... sper)

...

4 comentarii:

  1. Multumesc Laura si scuze de intarziere! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Încă o floare s-a pierdut dacă o laşi să fie culeasă.:D

    RăspundețiȘtergere
  3. solongsoho bine ai trecut prin Calatoria mea!

    si dap, ai dreptate, dar nici nu vroiam altceva de la ea :D

    RăspundețiȘtergere