haiawatha.blogspot.com Web analytics

luni, 29 septembrie 2014

5 ani on the Moon

Acum 5 ani când am început Călătoria credeam că lucrurile ireversibil vor evolua. Credeam că la final EA va fi aproape, că raspunsurile vor fi bătute în piatră ca textele la epigrafie în anul 2, că voi pierde entuziasm, dar voi câştiga înţelepciune... 
5 ani au trecut şi sunt tot acolo, gata să încep o noua călătorie ca Tudor Chirilă gata să scrie un nou album despre Vamă. 5 ani în care am realizat că dacă e să fie de căcat, măcar să fie aici. 5 ani în care dragostea şi geopolitica au ajuns să aibă în comun: Punctul G.  
De când Haiawatha se născu, prietenii mei s-au dus dracu', iar fostele fără excepţie s-au prăjit. 5 ani în continuarea celor 5 dinainte. 5 ani să se facă 30. Acelaşi bun amic e lângă mine în aceiaşi cursă fără competitor. Maturitatea e aceiaşi dezordine de acum 13 ani, cu mai puţine erecţii însă.   

Cu adevărat, ce s-a schibat în ultimi 5 ani?
     
 
...

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Sarmanul Steve Jobs ce trist ar fi sa vada ziua in care telefoanele se trec mai repede ca ani.

      Ștergere
  2. bunule edu, ce mai spui? de ce te-oi fi rupt tu asa brutal de spatiul asta, de tine! la ultima conversatiei spuneai ca o sa scrii..

    RăspundețiȘtergere
  3. intre timp.... am gasit ceva de muuulti ani , de vreo trei , nu cinci, cati sunt aci si am venit sa-ti las la usa , nu sub pres ( n-am indraznit sa caut cheia ce-ai pierdut-o aseara...) ;) la USA ta , si a mea , de vecini indepartati si apropiati, ...

    https://www.youtube.com/watch?v=ix7GNbDPuGE
    acei 180 de ani de solitudine ;) cati ti-au trebuit sa aflii , ceva , undeva , candva... Poate e nevoie de-o vacanta , poate nu , dar asa am simtit cand am vazut ca in acest bloc n-a mai trecut nici macar vantul de vreo doi ani..E ceva , precis , cu anii... Cu dorinta ca aceste vorbe sa te gaseasca bine , chiar si dupa multele calatorii reale si virtuale
    sincerely J

    RăspundețiȘtergere