haiawatha.blogspot.com Web analytics

luni, 20 martie 2017

Contradicții

Am învățat să trag la țintă atârnat la 10 metri, să înot cu o mână iar cu alta să trag un înecat și să sufoc un inamic în 5 secunde. Am învățat să alerg cu un camarad în spate și să beau fără să mă îmbăt. 
Știrile au început să mă scoată din sărite. Mă întreb dacă lumea pe nesimțite se tâmpește sau dacă sunt doar eu care o văd cu alți ochi.
În rest citesc poezie, încerc să beau vin franțuzesc și abia aștept să mă apuc de doctorat. Îmi e dor de Europa; sper să nu dispară.



...

5 comentarii:

  1. Salut, cica-i ziua fericirii. Na, pana si asta s-a inventat- sa fim siguri ca macar azi suntem * fericiti * :) chiar de-am invatat sa tragem la tinta.... mai vine si primavara ( finally) Uite cate motive sa-ti las graffiti pe wall, pardon, comments- mai ales ca nu era NICIUN..hahah. De asta se tampeste lumea ( cred)ca nu mai stim or ne este teama sa comunicam.
    Eu cand traversez starada , or topai intr-un picior sotronul ajungand in calatorii, arunc cu pietricele pe fereastra ,( era deschisa, nu te supara frate )

    E bine sa fii curios. E bine sa fii inocent. Si e bine sa nu-ti ia nimeni inocenta inainte de vreme. E bine sa nu te mariti avand bataturi pe suflet.
    Bunica imi zicea mereu : *Femeia este ca si zapada : imaculata pina la primul trecator*…
    ce vorbe crude… Dumnezeu a facut ALB si NEGRU, Adam a inventat nuantele de gri in calatoriile lui...
    Europa e o doamna batrana, cucerita , ravasita,obosita, cunoscuta pana-n maduva oaselor...
    hmmm si eu am colectionat antichitati....
    Hi 5 ! sa fim fericiti ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. https://www.youtube.com/watch?v=m5qXr9lLdwA
    pentru vizata batranei doamne ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bucuros de pietrocelele in geam si de toate urarile si sfaturile de bine!!! Funny e ziua fericirii :)) iar ru o fac pe morocanosu. Ca de fiecare data o placere sa te am aici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bunle Edu, stirile cand vin, sa vina de la tine. Doar asa vremurile sunt bune.

    Esti norocos sa ai inamicul in afara ta. Cand ma gandesc la mine, la cat am inotat eu fara o mana, la cat am alergat cu 'Omul din spate', cate tinte inalte...

    RăspundețiȘtergere